قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي .

قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي

طراحي سايت خبري

پكيج طراحي سايت خبري چيست؟
طراحي سايت خبري يكي از مهم ترين اقداماتي است كه مشاغل مرتبط با آن بايد براي خود داشته باشند .به دليل اينكه امروزه بدون ترديد سايت هاي خبري مهم ترين منابع اطلاع رساني اخبار مختلف هستند.اين دسته از سايت ها جزو پر بازديد ترين و محبوب ترين سايت ها ميباشند كه هروزه افراد بسياري از آن ها بازديد ميكنند.اطلاع رساني اخبار روز يكي از نياز هاي مهم جامعه ميباشد.همچنين همواره كاربراني زيادي هستند كه در اينترنت به دنبال اين اخبار ميگردند.

با توجه به تعداد كاربران اينترنت كه به سايت هاي خبري علاقه دارند اگر سايت خبري شما به صورت حرفه اي طراحي شده باشد و محتواي مفيد و بروز داشته باشد ميتواند مخاطبان زيادي را براي شما جذب كند همچنين راه كسب در آمد شما را افازيش دهد.با توجه به اينكه امروزه شبكه هاي اجتماعي گسترش زيادي داشته اند اما همواره مردم به دنبال اخبار لحظه اي در اينترنت ميگردند.

سايت شما به هسته اصلي براي فعاليت هاي آنلاين شما تبديل ميشود.با داشتن يك سايت حرفه اي شما تمام محدوديت هاي زماني و مكاني را دور خواهيد زد.همچنين از طريق ابزار هايي مانند سئو ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، تبليغات در گوگل … كاربران ثابت براي خود پيدا ميكنيد.

شما ميتوانيد طراحي سايت خبري مورد نظر خود را با هزينه معقول به پارسينه وب واگذار كنيد. در واقع اين محصول قرار گرفته شده تا شما بتوانيد با توجه به نياز ها و ويژگي هاي مورد نظرتان سايت خود را انتخاب كنيد تا تيم حرفه اي پارسينه وب آن را براي شما به صورت اختصاصي طراحي كند.

طراحي سايت يكي از پر چالش ترين مراحل براي كسب و كار ها است. كه باعث ايجاد سوالات متداول در ذهن كارفرماهايي كه آشنايي كامل با برنامه نويسي و طراحي سايت ندارند ميشوند.در ادامه به شما كمك ميكنيم تا سايت خبري را انتخاب و گام بزرگي براي موفقيت بيشتر در كسب و كارتان برداريد.

مزاياي سفارش طراحي سايت خبري
اگر به دنبال داشتن يك سايت خبري موفق هستيد پس بايد تلاش كنيد كه مخاطبان بيشتري جذب كنيد.در جهت جذب مخاطبان بيشتر لازم است پارامتر هاي مختلفي در طراحي سايت خبري شما وجود داشته باشد . يك سايت خبري بعد از اينكه طراحي شد بايد بتواند ترافيك مورد نياز خود را از طريق گوگل و يا ورودي مستقيم تامين كند . سپس با توجه به محتواي مفيدي و كاربردي كه دارد ميتواند كاربران ثابت و وفادار خود را پيدا كند.در ادامه ويژگي هاي سايت خبري طراحي شده توسط پارسينه وب را به صورت كامل توضيح ميدهيم.

سفارش طراحي سايت خبري حرفه اي با قيمت مناسب و پشتيبانيليست ويژگي هاي سايت خبري :
نحوه نمايش حرفه اي اطلاعات به كاربران و چيدمان سايت
طراحي ساده و كاربرپسند
بارگزاري صفحه هاي سايت با سرعت بالا
امنيت بالاي سايت
بهينه سازي سايت
تعريف سطوح دسترسي مشخص براي خبرنگار
ارائه خبر و اطلاع رساني با فرمت هاي گوناگون به صورت چند رسانه اي مانند (صوت،عكس،فيلم)
با توجه به تمام اين ويژگي ها ميتوانيد بهترين بازخورد را از سايت خود دريافت كنيد.


سفارش طراحي سايت خبري حرفه اي با قيمت مناسب و پشتيبانيطراحي وبسايت خبري
هدف اصلي از طراحي سايت خبري اطلاع رساني سريع اخبار بروز در دنيا ميباشد .همچنين نگهداري از اخبار براي افرادي كه براي دريافت اطلاعات مختلف به سايت شما مي آيند.اما به روشي اين كار را در داخل سايت خبري خود انجام دهيد اهميت بسيار زيادي دارد. طراحي اوليه سايت و نحوه ي نمايش اخبار بروز و پر طرفدار، نحوه ي نمايش تصاوير و اخبار قديمي از مهم ترين نكاتي است كه در طراحي سايت خبري و جذب كاربران اهميت زيادي دارد.

همچنين انتخاب قالب مناسب براي سايت خبري بسيار اهميت دارد و نياز است كه يك متخصص آن را انتخاب كند تا مسائل مختلف مانند سرعت سايت ، طرح بندي و… در آينده به مشكل برنخوريد.اگر اين نكات مهم در طراحي رعايت نشوند باعث ميشوند تا كاربران ديگر به سايت شما مراجعه نكنند.پس دقت كنيد كه طراحي سايت شما به صورت استاندارد باشد .همچنين اگر ميخواهيد به رتبه هاي بالاي گوگل برسيد و با ثبت خبر جديد سريع به لينك هاي اول گوگل برويد بايد يك سئوي حرفه اي براي سايت انجام دهيد.

مهم ترين قسمت هايي كه در سايت خبري بايد داشته باشيد:
صفحه اصلي سايت خبري شما
خبرهاي سياسي
خبرهاي اقتصادي
خبرهاي ورزشي
خبرهاي بين الملل
خبرهاي اجتماعي
خبرهاي فرهنگ و هنر
اخبار استان ها
نمابيش خبر هاي به صورت چند رسانه اي
صفحه درباره ما
صفحه اطلاعات تماس
آرشيو اخبار
قيمت هاي لحظه اي بورس
با سفارس طراحي سايت خبري از آكادمي طراحان تمام اين قسمت ها به صورت بسيار حرفه اي و تخصصي براي شما طراحي ميشوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۱:۴۸ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي وبسايت

طراحي وبسايت يكي از راه هاي افزايش فروش و توسعه كسب و كار در بازار جهان امروز است . شركت پيشگامان دامنه فناوري با بررسي نياز اصناف و شركت ها براي ورود به بازار كسب و كار آنلاين اقدام به طراحي سايت با آخرين متدهاي برنامه نويسي و الگوريتم هاي گوگل نموده ايم .
سيستم مديريت سايت طراحي شده داراي كاربري فوق العاده آسان بوده تا تمامي اشخاص بدون داشتن دانش برنامه نويسي بتوانند سايت خود را ايجاد , توسعه و بروزرساني نمايند .


چرا بايد سايت داشته باشيم؟

اگر شما صاحب بهترين محصولات و خدمات باشيد اما نتوانيد آنها را به خوبي معرفي و ارائه كنيد، كسب‌وكار شما شكست مي‌خورد.
طبق آمار، خريد اينترنتي سالانه ايران 65 درصد رشد داشته است و 1.5 ميليارد تراكنش در حوزه تجارت الكترونيك ثبت‌شده است.
به‌صورت كلي طراحي وب‌سايت به كسب‌وكار اعتبار مي‌بخشد، مشتريان جديد را جذب مي‌كند ، 24 ساعت شبانه‌روز در دسترس است و...

در جامعه امروز طراحي سايت و طراحي فروشگاه اينترنتي براي كسب و كارها ، شركت ها و موسسات، سازمان ها و حتي اشخاص حقيقي به يك امر حياتي تبديل شده است .
در زمينه طراحي سايت ، شركت هاي زيادي مشغول به فعاليت مي باشند اما طراحي يك وب سايت كه بتواند تمام نيازهاي شما را برآورده ساخته و داراي مديريتي ساده و آسان به همراه قابليت اتصال به شبكه هاي اجتماعي پر طرفدار و اپليكيشن موبايل متصل به سايت داشته باشد كار هر شركتي نخواهد بود .
مديريت و دسترسي آسان به اطلاعات سايت , بروز رساني آني و سريع , رسپانسيو بودن سايت ( قابليت نمايش بر روي موبايل و تبلت ) ، ساخت بي نهايت صفحه و پشتيباني سريع از جمله مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت است كه بايد به آن توجه ويژه نمود.
همچنين اطمينان به يك شركت طراحي سايت معتبر با توجه به نمونه طراحي سايت ها و فروشگاههاي اينترنتي انجام شده توسط آن شركت نيز تشخيص انتخاب مناسب را براي شما آسان تر مي كند.

مزاياي طراحي سايت
-به برندينگ شما كمك شاياني ميكند و در ذهن ها خواهيد ماند.

-شما را از رقبايتان متمايز خواهد كرد.

-از سرتاسر ايران ميتوانيد مشتريان خود را پيدا كنيد و بازاريابي گسترده تري خواهيد داشت.

-مخاطبان بيشتري را جذب خواهيد كرد.

-بدون صرف وقت و انرژي زياد، ميتوانيد در 24 ساعت از شبانه روز به فروش محصولات و خدمات خود بپردازيد.

-برخي از كسب و كارها بدون نياز به داشتن مكاني ثابت و فقط با داشتن يك سايت حرفه اي ميتوانند به درآمد چشمگيري دست يابند.

-با طراحي سايت ارزش و اعتبار بيشتري كسب خواهيد كرد.

-با طراحي سايت ميتوانيد هزينه هاي خود را به صورت قابل توجهي كاهش دهيد.

 

اگر شما هم تمايل به استفاده از اين مزايا داريدو قصد طراحي وبسايت داريد ميتوانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد و ظرف مدت كوتاهي كسب و كارتان را آنلاين نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۹ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت شخصي

طراحي وب سايت شخصي براي معرفي شخص، بيان ديدگاه‌، ارائه‌ي سوابق، نمايش آثار، علاقه‌مندي‌ها و فعاليت‌ها صورت مي‌گيرد. معمولاً هدف از طراحي وب‌ سايت‌ شخصي متفاوت است.

عده‌اي براي معرفي خود و درج رزومه‌ از آن استفاده مي‌كنند. گاهي براي نمايش نمونه‌ كارها و خلاقيت‌هاي فرد، گاهي براي بيان ديدگاه‌ها و عقايد شخصي و در برخي مواقع براي ارائه اخبار و اطلاعات فردي مورد استفاده قرار مي‌گيرند


علت طراحي وب سايت شخصي
۱- فراگيري اينترنت: امروزه اغلب افراد قبل از مراجعه به يك پزشك، وكيل و.. ابتدا نام او را در اينترنت جستجو مي‌كنند تا سوابق كاري او را مطالعه كنند. روزانه هزاران جستجو براي شناخت و يافتن شخصيت‌ها انجام مي‌شود. اگر مي‌خواهيد كاربران با جستجو در اينترنت شما را بيابند، پس لازم است يك وب‌سايت متناسب با شخصيت و فعاليت خود داشته باشيد و در آن اطلاعات صحيحي از خود درج نماييد. با اين عمل تا حدودي از نشر اطلاعات نادرست درباره‌ي خودتان هم، جلوگيري مي‌كنيد.

۲- ايجاد حس اطمينان: زماني كه كاربر نام شما را در اينترنت جستجو مي‌كند، با يافتن نام و مشخصات شما احساس اطمينان بيشتري پيدا مي‌كند. كاربران با مطالعه رزومه و اطلاعاتي از شما شناخت بيشتري از شما پيدا خواهند كرد. با مطالعه‌ي نظرات ديگران اين شناخت كامل‌تر هم خواهد شد.
هرچه در اين زمينه بيشتر قابل شناسايي باشيد، بيشتر به سمت شما جذب مي‌شوند.

۳– داشتن رزومه‌ي ديجيتال: با طراحي سايت شخصي، ديگر نيازي نيست از رزومه، افتخارات و مدارك خود بگوييد و يا آنها را به ديگران ارسال كنيد. در وب‌سايت شخصي شما رزومه‌ي جذابي از شما قرار دارد كه در اختيار عموم قرار مي‌گيرد. درواقع وب‌سايت شخصي شما مي‌تواند به‌طور كامل معرف شخصيت و توانايي‌هاي شما باشد.

۴- آرشيو فعاليت‌ها: با ساخت وب‌ سايت شخصي مي‌توانيد تمام نمونه‌ كارهايتان را دسته‌بندي و آرشيو نماييد. اگر يك نقاش هستيد وب‌سايتتان مي‌تواند نقش يك گالري هنري را داشته باشد. اگر يك نويسنده، خبرنگار و يا شاعر هستيد و دوست داريد مطالبتان را نشر دهيد، وب‌سايتتان جاي مناسبي براي اين‌ كار است.

در كل علت طراحي سايت شخصي و نحوه‌ي استفاده از آن بسيار متفاوت است و به خود شما بستگي دارد.


امكانات وب سايت شخصي
كليه وب‌سايت‌هاي طراحي شده در ادمين سايت به‌صورت واكنشگرا (responsive)، با سرعت و امنيت مناسب و با طرح دلخواه شما طراحي مي‌شوند. مهم‌ترين امكاناتي كه در طراحي وب‌ سايت شخصي در نظر گرفته ‌مي‌شوند عبارت‌اند از:

ارائه كنترل پنل پيشرفته با طرز كار ساده
صفحه رزومه
معرفي آدرس شبكه‌هاي اجتماعي خود مانند فيسبوك و … به كاربرانتان
گفتگوي آنلاين
دريافت آمار سايت
امكان درج كامنت براي بازديدكنندگان
گالري تصاوير
فرم تماس با ما
مديريت كاربران
خبرنامه ايميلي و پيامكي
نظرسنجي
و…

هزينه طراحي سايت شخصي
هزينه طراحي وب سايت شخصي قابل مقايسه با هزينه‌ي طراحي وب سايت شركتي نيست. معمولاً اين نوع وب‌سايت‌ها با هزينه‌هاي پايين‌تر، امكانات زيادي را در اختيار شما قرار مي‌دهند. ادمين سايت با حفظ سياست مشتري مداري، انجام طراحي وب‌سايت شخصي شما را با هزينه‌ي مناسب بر عهده خواهد گرفت. جهت اطلاع از تعرفه‌ي طراحي وب‌سايت شخصي مختص به خود، با ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۵:۳۴ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)