قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي .

قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي

طراحي سايت خبري

طراحي سايت خبري


امروزه ديگر محبوبيت روزنامه به پايان رسيده و همه اخبار را از اينترنت دنبال مي‌كنند. همانطور كه يك شخص براي اينكه مورد اعتماد بودن و معتبر بودن خودش را براي بقيه اثبات كند، اقدام به ساخت سايت شخصي مي‌كند؛ ساخت يك سايت اخبار نيز باعث رونق گرفتن و همچنين موجب افزايش اعتبار يك رسانه مي‌شود؛ از اين رو ضرورت طراحي سايت خبري را متوجه مي‌شويم.

شايد اين سوال برايتان ايجاد شود كه آيا طراحي سايت خبري، مختص رسانه است؟ بايد بگويم خير. هر سازمان و كسب و كاري مي‌تواند اقدام به ساخت سايت خبري كند. در اين ميان براي برخي شركت‌ها داشتن يك سايت خبري ضروري است اما براي ديگر سازمان‌ها يك انتخاب است؛ به عنوان مثال واضح است كه ايجاد يك پايگاه خبري از طريق طراحي سايت اخبار، براي كسي كه خبرنگار است يك ضرورت است افراد عاشق شنيدن خبر هاي تازه هستند . اما از آن جايي كه بسياري از مردم اين روزها به دنياي اينترنت رو آورده اند، بسياري از اخبار را از طريق وب سايت هاي خبري دنبال مي كنند. به همين علت طراحي وبسايت خبري از تقاضاي بالايي در تهران و ديگر شهرستان ها برخوردار شده است

گاهاً طراحي وبسايت خبري به صورت موضوعي انجام مي‌پذيرد. اين طراحي موضوعي سبب مي‌شود تا ويژگي‌هاي منحصر به فردي مورد نياز باشد؛ به عنوان مثال، طراحي سايت خبرگزاري كه تنها خبرهاي ورزشي را منتشر مي‌كند با راه‌اندازي سايت خبري كه خبرهاي متنوعي را در طول روز انتشار مي‌دهد، كاملا متفاوت بوده و نيازمند ساختار خاصي است. در نهايت مي توان گفت كه ساخت سايت خبري بر اساس نوع خبر و سبك فعاليت نيز مي‌تواند متفاوت باشد.

طراحي سايت خبرگزاري از جمله مواردي است كه در ابتدا بسياري از افراد نسبت به آن علاقه نشان مي‌دهند، اما نكته مهم در رابطه با ساخت سايت خبري اين است كه آيا سايت خبري براي شما مناسب است يا شما انتخاب بهتري خواهيد داشت؟ طراحي سايت خبري براي كساني مناسب است كه بتوانند زمان زيادي را به جهت به روز رساني محتوا، خبر و غيره صرف كنند؛ در واقع اگر شما به عنوان يك علاقه‌مند به حوزه خبري مي‌خواهيد سايت داشته باشيد، بايد به اين نكته توجه كنيد كه ساخت وب سايت خبري نيازمند به روز بودن هميشگي و صرف وقت بسيار زيادي است.

طراحي سايت خبرگزاري براي كساني مناسب است كه خودشان به حرفه خبرنگاري مشغول باشند يا تيمي متشكل از خبرنگاران فعال در حوزه‌هاي سياسي، فرهنگي، اقتصادي، ورزشي، اجتماعي و غيره داشته باشند؛ در واقع در ايجاد وب سايت خبري، كار تيمي بيش از هر چيزي مي‌تواند سبب موفقيت شما شود.

سايت خبرگزاري ازجمله انواع سايت است كه موتورهاي جستجوگر به آن توجه ويژه‌اي دارند؛ در واقع به علت جستجوي بالاي خبر و به روز شدن دائمي آن، موتورهاي جستجو، سايت‌هاي به روز و فعال در زمينه اخبار را به سرعت نشان مي‌دهند. هدف اصلي صاحبان رسانه و ژورناليست ها از طراحي سايت خبرگزاري اين است كه مخاطبين خود را از اطلاعات روز باخبر كنند، مطالب مفيد و روز دنيا را آموزش دهند، راهنمايي هاي مختلفي ارائه كنند و برخي مواقع مطالب طنز و سرگرمي هم بنويسند.

با توجه به شرايطي كه وجود دارد در حال حاضر بهترين موقع جهت طراحي سايت خبري براي خبرگزاري ها و سازمان ها است تا با پوشش اخبار مختلف مثل سياسي، اجتماعي، فرهنگي، حوادث، ورزشي و غيره يا به طور تخصصي در يك زمينه مخاطبين بسيار زياد و درآمد بالايي كسب كنيد..


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۴:۲۹ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي وبسايت

آيا با طراحي وب سايت آشنايي نداريد؟ تصور اين موضوع كه افراد حقيقي يا حقوقي در فضاي مجازي حضور نداشته باشند، غيرممكن است! دنياي امروزي ارتباطات لحظه اي و آسان را طلب ميكند و مردم تمامي امور خود را به كمك اينترنت انجام مي دهند آنها با اينترنت از طريق يك سايت فروشگاهي خريد مي كنند ، از طريق يك سايت پزشكي وقت دكتر رزرو ميكنند ، كارهاي بانكي انجام مي دهند و بسياري از كارهاي كوچك و بزرگ خود را مديريت ميكنند.
در واقع دنياي مجازي را بايد همانند دنيا واقعي در نظر گرفت كه افراد از طريق وب سايت هاي گونان مانند سايت فروشگاهي ، سايت خبري ، سايت آگهي، سايت املاك ، وب سايت پزشكي و … نيازهاي خود را برطرف مي كنند و از طريق شبكه هاي اجتماعي با دوستان و نزديكان خود ارتباط برقرار مي كنند. پس مشاهده مي كنيد كه با طراحي وب سايت چقدر مي توان خود را به دنياي اطراف نزديك تر كنيد.
پس مشاهده مي كنيد كه زندگي در دنياي مجازي مانند دنياي واقعي جريان دارد و شما نيز بايد با طراحي وب سايت شركتي ، طراحي وب سايت فروشگاهي ، طراحي وب سايت آگهي و يا هر نوع كسب و كاري در دنياي مجازي حضور داشته باشيد.
براي جلب مخاطب اين روزها بايد در هر لحظه و مكاني در دسترس بود و در عين حال بتوان اطمينان مخاطب را جلب كرد و در نهايت او را مجاب كنيد كه از ميان رقبا شما را انتخاب كند. رسيدن به اين هدف با داشتن يك سايت كارآمد و استاندارد و زيبا محقق خواهد شد. تيم طراحي سايت آكادمي طراحان با آميختن هنر و فناوري روز دنيا شعبه اي شايسته براي شما در فضاي مجازي خلق خواهد كرد.

 


طراحي وبسايت را با آكادمي طراحان تجربه كنيد. در حال حاضر داشتن وبسايت براي شركت ها و كسب و كارهاي مختلف از جايگاه ويژه اي برخوردار است و به عنوان يكي از دغدغه هاي اصلي آنها تبديل شده است. همين موضوع باعث شده تا طراحي وب سايت و توليد سايت اثرگذار نيازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتيجه ميگريم طراحي سايت كاملا تخصصي بوده و با نگاه سطحي نمي توان در دنياي امروز رقابت كرد. ما شما را يك قدم جلوتر از رقبايتان قرار خواهيم داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۰:۴۰ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

ديجيتال ماركتينگ


با توجه به ميزان دسترسي امروز مردم به اينترنت، اگر به شما بگويم تعداد افرادي كه هر روز آنلاين مي‌شوند بيشتر از تصور شماست و روز به روز هم به آن اضافه مي‌شود، باور مي‌كنيد؟


در واقع، طبق تحقيقات جهاني، استفاده “ثابت” از اينترنت در ميان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته ۵ درصد افزايش داشته است. اين افزايش استفاده از اينترنت باعث شده كه نوع خريد مردم نيز از خريدهاي فيزيكي و حضوري به خريد آنلاين تغيير كند.


در اين ميان اين بازاريابي بوده است كه در هر دو نوع خريد ارتباط شما را با مخاطبان و مشتريان حفظ كرده است و راهي براي فروش بيشتر شما بوده است. امروزه مفهوم بازاريابي با قديم فرق كرده است و بستري به اسم اينترنت محلي است كه كسب و كارها به دنبال فروش و معرفي برند خود هستند.


ديجيتال ماركتينگ يا همان بازاريابي ديجيتال به هر شكلي از بازاريابي كه به صورت آنلاين انجام مي‌شود، گفته مي‌شود.


در بسياري از شركت‌ها و سازمان، ديجيتال ماركتينگ به عنوان يك روش واقعاً موثر براي جذب، تعامل و همچنين فروش آنلاين، استفاده مي‌شود. اما هستند كساني كه هنوز هم سوالات زيادي در مورد بازاريابي ديجيتال دارند و دوست دارند تا بيشتر درباره اين مفهوم بدانند. بنابراين، تصميم گرفتيم به سؤال تمام آنها پاسخ دهيم. بنابراين، تعريف ديجيتال ماركتينگ چيست؟


ديجيتال ماركتينگ چيست؟

 

ديجيتال ماركتينگ شامل تمام فعاليت‌هاي بازاريابي مي‌شود كه از طريق بستري به نام اينترنت صورت مي‌پذيرد. مشاغل از كانال‌هاي ديجيتال مانند موتورهاي جستجو، شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل و ساير وب‌سايت‌ها براي ارتباط با مشتريان فعلي و احتمالي خود استفاده مي‌كنند.
يك ديجيتال ماركتر ممكن است بگويد كه ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي درونگرا مفاهيم يكساني دارند، اما در اصل تفاوت‌هاي جزئي در اين دو وجود دارد.

 


نقش ديجيتال ماركتينگ در شركت‌ها چيست؟بازاريابي سنتي معمولا به اين صورت است كه تبليغات به صورت چاپي، ارتباط تلفني با مشتريان يا به صورت فيزيكي و حضوري انجام مي‌شود، اما نقطه مقابل آن بازاريابي ديجيتال كاملا به صورت آنلاين و الكترونيكي رخ مي‌دهد. اين بدان معناست كه شركت‌ها و برندها امكانات بسيار بيشتري براي دسترسي به مشتريان بيشتر از جمله ايميل، ويدئو، شبكه‌هاي اجتماعي و موتورهاي جستجو در اختيار دارند.

 


در تمام مراحل ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) آگاهي از برند حرف اول و آخر را مي‌زند و يك اصل به شمار مي‌آيد. در دنياي آنلاين امروز، تمام كسب و كارها وب‌سايت دارند و داشتن وب‌سايت را از واجبات كسب و كار خود مي‌دانند. حتي اگر وب‌سايت نداشته باشند، سعي مي‌كنند تا در شبكه‌هاي اجتماعي يا ديگر كانال‌ها حضور پررنگي داشته باشند. محتواي ديجيتال و بازاريابي آن به قدري در ميان كسب و كارها رايج است كه اكنون مصرف كنندگان از كسب و كارها انتظار دارند تا يكي از ابزارها ديجيتال را در اختيار داشته باشند و بسياري از كسب و كارها اين ابزارها را راهي براي جلب اعتماد مشتري مي‌دانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۱:۱۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت

طراحي سايت


امروزه براي رشد در فضاي مجازي و رونق كسب و كار خود نياز است تا سايت مرتبط با صنف كاري خود را راه اندازي نماييد. شما ميتوانيد خود را به صورت حرفه اي و يا به صورت بسيار ساده در اين فضا نمايان سازيد. اين بستگي به ديد شما دارد . بسياري از افراد فكر ميكنند با يك قالب آماده ميتوانند با رقباي خود دست و پنجه نرم كنند . بايد عرض كنم كه كاملا در اشتباه مي باشند

.

يك موضوع كه براي ما بسيار جالب است و شما نيز با آن رو به رو شده ايد اين است. افراد زيادي هستند كه در صنف مشاوره املاك فعاليت دارند و براي خود دفتري بسيار شيك تهيه كرده اند. شايد هزينه اي كه براي آن دفتر لحاظ كرده اند خارج عرف هم باشد اما اينكار را با كمال ميل انجام ميدهند .

حال حاظر نيستند براي طراحي سايت املاك خود هزينه نمايند . چرا كه اين فضا را بدرستي نشناخته اند و نميدانند كه اگر در اينترنت محبوب شوند . درآمد بسيار بالاتري از آن دفتر به اصطلاح لاكچري خود دارند . از طرفي متقاعد كردن اين افراد هم كار بسيار دشواري است چرا كه فكر ميكنند ما در حال به اصطلاح بازارگرمي هستيم . اميدواريم كه اين فرهنگ در بين ما نيز گسترش يابد


.

معيار شركت طراحي سايت معتبر
يك مسئله اي كه بايد به آن توجه نماييد آن هم اين است كه سعي نماييد. سفارش طراحي وب سايت خود را به افراد ناشناس نسپاريد. شما اگر به اين مسئله واقف باشيد كه ميتوانيد از طريق همين سايت كسب درآند بالاي داشته باشيد. اين امر را به افراد متخصص واگذار خواهيد نمود امروزه در كشور ما ايران شركت هاي زيادي هستند كه در زمينه طراحي سايت فعاليت دارند .

براي يافتن اين شركت ها ميتوانيد با كمي تلاش به نتيجه مطلوب خود برسيد . رقابت بين اين شركت ها بسيار زياد ميباشد . براي درك بهتر اين موضوع ميتوانيد با يك جستجوي ساده در گوگل پي به اين مطلب برسيد . اين موضوع را بدانيد كه شركت هاي كه در اين زمينه فعاليت ميكنند حتما ثبت شده باشند .

يكي ديگر از مواردي كه بايد در نظر بگيريد نمونه كارهاي موفق ميباشد . يكي از مسائلي كه امروزه بسيار باب شده است سئو سايت ميباشد . چرا كه تازه افراد دارند به اين موضوع پي ميبرند . ما يك نكته را به شما پيشنهاد ميكنيم ، شركتي كه ادعاي سئو سايت دارد خود كجاي نتايج قرار دارد .

ما به شما اين اطمينان را ميدهيم چنانچه طراحي سايت خود را به ما واگذار نماييد . با ارائه بهترين نمونه سايت ها شما را در نتايج يك گوگل قرار داده و نرخ درآمد شما را از طريق فضاي مجازي افزايش دهيم . ما براي هميشه در كنار شما خواهيم بود و شما را ياري خواهيم نمود .


قبل از هر چيز مشاوره كنيد
امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي مردم بر اين واقف هستند كه تمام سوالات خود را از طريق وب دريافت نمايند. كاملا درست است شما هر سوالي را در ذهن خود خلق ميكنيد ميتوانيد جواب خود را از فضاي وب استخراج كنيد. ديجيتال ماركتينگ هم مستثنا نيست. چرا كه رقابت در اين زمينه بسيار بيشتر از كار در دنياي واقعي است. ما به شما پيشنهاد ميكنيم قبل از اينكه سفارش طراحي سايت خود را نهايي كنيد حتما با متخصصان اين امر مشورت هاي خود را داشته باشيد.

متاسفانه بسياري از شركت هاي معتبر كه طراحي سايت در تهران با وضعيت اقتصادي كنوني شما اقدام به مشاوره با اين افراد را انجام ميدهيد. ولي مشاوران آن شركت براي آنكه پروژه شما را دريافت نمايند اقدام به مشاوره هاي ناصادقانه ميكنند تا به هر صورت كه شده پروژه طراحي سايت و يا سئو سايت شما را دريافت نمايند. ما به شما اين اطمينان را ميدهيم كه مشاوران ما با صداقت كامل شما را نسبت به اهدافي كه معرفي ميكنيد،نزديك تر كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۳:۳۰ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

سئو سايت قاليشويي

طراحي و سئو سايت قاليشويي

فضاي سنتي شستن فرش و قالي در خانه هاي قديمي در ذهن همه ما وجود دارد اما امروزه توسعه آپارتمان نشيني، رويكرد قاليشويي را تغيير داده است. امروزه امكان شستن فرش در محيط آپارتماني از بين رفته و كارخانه هاي قاليشويي پا به ميدان گذاشته اند. اهميت قاليشويي در ايرانيان به واسطه زبانزد بودن در تميزي بسيار زياد است. خوشبختانه مكانيزم قاليشويي در كارخانه‌هاي قاليشويي به واسطه استفاده از دستگاه‌هاي مجهز، فرچه هاي گرد و چرخشي، استفاده از مواد شوينده مخصوص، ابزار دسترسي به همه نقاط فرش و رعايت اصول لازم براي شستشوي فرش‌هاي آسيب ديده آبگيري توسط دستگاه پيشرفته به بهترين نحو انجام مي شود.


چرا طراحي سايت براي قاليشويي؟
در گذشته افراد براي اعتماد به يك كارخانه قاليشويي از همسايه ها و ساير آشنايان سوال مي‌پرسيدند و هدفشان شستشوي تميز بود به طوري كه به فرش آسيبي وارد نشود. امروزه محبوبيت خدمات آنلاين به همه ثابت شده است و سايت هاي ساخته شده قاليشويي با هدفمندي مشخصي توانسته‌اند مشكلات روش هاي سنتي قبلي را به حداقل برسانند. در ساخت سايت قاليشويي انواع خدمات مربوط به نوع شستشو، فرآيند خشك كردن و همينطور روش‌هاي حمل و نقل بر اساس نوع خدمات دسته‌بندي مي‌شود.

مقايسه روش‌هاي سنتي بازاريابي با روش‌هاي نوين و تجارت الكترونيك
روش‌هاي بازاريابي از ده سال گذشته تا به امروز به شدت دچار تغيير شده است. ديگر مشتريان علاقه‌اي به سختي خدمات ندارند و راحتي برايشان اولويت زيادي دارد. امروزه روش‌هاي تجارت الكترونيك جاي روش‌هاي سنتي را گرفته است. 4 گروه از روش‌هاي تجارت الكترونيك وجود دارد. روش B2C يا بنگاه به مشتري كه در آن پارامتر بنگاه محصول يا خدمات خود را به مشتري نهايي مي‌فروشد. در اين روش چرخه فروش بسيار كوتاه است. روش B2B يا بنگاه به بنگاه كه بنگاه محصول يا خدمت خود را ساير كسب و كارها ارائه مي دهد. مدل سوم با عنوان C2B مشتري به بنگاه است و قرار است كه محصول يا خدمات به شركت‌ها فروخته شود. چهارمين مدل C2C است كه در واقع مدل مشتري به مشتري بوده و قرار است كه افراد براي تبادل محصول و خدمات به هم متصل شوند. روش‌هاي نوين تجارت الكترونيك امروزه توانسته از رويكرد مستقيم به مصرف كننده يا Direct to consumer استفاده نمايد و وب سايت‌هايي كه در اين زمينه هستند كمك شاياني به اين روش كرده اند. ما در آكادمي طراحان با طراحي سايت حرفه اي براي اشخاص، شركت ها و سازمان ها از اين روش هاي نوين استفاده كرده و با بروز ترين تكنولوژي ها به آنها ياري مي رسانيم


 انجام خدمات سئو
در راه اندازي سايت قاليشويي تنها نكته‌ي حائز اهميت اصول و امور طراحي نيست بلكه سايت شما بايد به گونه اي طراحي شود كه هنگامي كه كاربر شروع به جستجو كرد،  سايت قاليشويي شما را در صدر نتايج ببيند. هرچه اصول و قوانين سئو سايت قاليشويي بهتر پياده سازي شود امكان ديده شدن توسط مخاطبان بيشتري براي شما فراهم مي‌شود كه اين امر به تدريج مشتريان شما را بيشتر و بيشتر كرده و شما روز به ‌روز شناخته تر خواهيد شد. تيم ديجيتال ماركتينگ و توسعه وب آكادمي طراحان با رعايت اصول سئو سايت شما را بهينه سازي كرده كه اين امر موجب افزايش مشتريان شما خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۱:۳۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

مشاوره طراحي سايت

مشاوره طراحي سايت يكي از كارهاي مهم، تاثيرگذار، هزينه‌بر و چالش‌برانگيز است. بدون مشاوره در اين زمينه حتي اگر مجري سايت شما شركت مايكروسافت هم باشد ممكن است مسير درست طي نشود. مشاوره در اين مورد بخصوص يعني تبادل اطلاعات و همفكري. اطلاعاتي كه زمينه‌ساز تصميم‌هاي بهتر، مسيرهاي كوتاه‌تر و هزينه‌هاي كمتر مي‌شود. قبل از راه‌اندازي هر كار مهمي مشورت كنيد خصوصا ساختن يك سايت خوب. اين مطلب نگاهي است به روش درست و اصولي مشورت با اهالي فناوري در رابطه با راه‌اندازي سايت.

چرا بايد قبل از شروع طراحي سايت مشاوره بگيريد؟
مشاوره بگيريد تا چرخ را از اول اختراع نكنيد. طراح سايت ساختن سايت را مي‌داند اما شما را نمي‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه كاري، نگرش‌ها، مشكلات، انتظارات و حتي بودجه اطلاعات دقيقي ندارد. بنابراين بدون مشاوره چيزي خلق خواهد شد كه ممكن است چكش‌كاري آن به قيمت دوباره ساختنش بينجامد. پس اولين فايده مشاوره شناخت كافي مجري از روند چيزي است كه شما قرار است در سايت خود عرضه يا ارائه كنيد.

مشاوره براي زمان و هزينه
مشاوره بگيريد تا بتوانيد بر روي زمان‌بندي و منابع خودتان برنامه‌ريزي كنيد. برآورد‌ هزينه سايت و همچنين تعرفه‌هاي قيمت‌گذاري كه روي اينترنت هست تا حدود زيادي كلي است و بيشتر مشتريان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندي مي‌كند كه ممكن است نياز شما در هيج يك از اين دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولي كمك مي‌كند تعرفه دقيق سايت خودتان را بتوانيد محاسبه كنيد. همچنين زمان‌بندي اجرا ممكن است كمتر يا بيشتر از چيزي كه واقعيت دارد ارزيابي و توافق شود كه مشاور مي‌توند اين خطا را نيز به حداقل برساند.
مشاوره براي كاهش اشتباهات
تجربه نشان داده كه اكثر تعارض‌هاي بين مشتري و كارفرما به دليل عدم شناخت طرفين از شرايط يكديگر و در نتيجه ذهنيت‌هاي مبهم طرفين نسبت به يكديگر ايجاد مي‌شود. قراردادها و توافق‌هاي حقوقي اگرچه در جريان هر كاري كه دو يا چندطرف در آن درگير هستند مي‌تواند وظايف و تعهدات طرفين را به خوبي مشخص كند اما براي همين موضوع هم نياز است كه با دقت و وسواس عمل كنيد و اينجاست كه يك مشاور خوب نقش مهمي در به حداقل رساندن اختلاف‌هايي كه ممكن است طولاني شود ايفا مي‌كند.

در جلسه مشاوره چه چيز هايي بپرسيم؟
پيشنهاد ميكنيم براي اطلاعاتي كه به آساني در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگيريد. چك ليستي تهيه كنيد و موضوعاتي را كه قرار است در مورد آن بدانيد را در گوگل جستجو كنيد تا با ادبيات و اصطلاحات فني طراحي سايت آشنا شويد. محدوده موضوعي و زمانبندي مشاوره را تا جايي كه مي‌توانيد كوتاه و مشخص كنيد و از بيان موضوعات غير مرتبط مثلا در مورد كل تجارت الكترونيك يا سهام آمازون يا سرمايه‌گذاران ديجي‌كالا، ... پرهيز كنيد
.
مستقيم به اصل موضوع مورد نياز خودتان بپردازيد. موضوع مورد نظر شما اگر راه‌اندازي سايت است كلي و باز به نظر ميرسد. دقت كنيد بسياري از افراد در گوگل جستجو مي‌كنند مشاوره طراحي سايت . با شركت ما تماس مي‌گيرند، جلسه هماهنگ مي‌كنند و همين ارتباط سايه سرآغاز همكاري‌هاي بلند‌ مدت فراواني را ايجاد مي‌كند. محدود كردن موضوع يعني تمركز كامل بر روي خواسته‌ها.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۰۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

مشاوره طراحي سايت

مشاوره طراحي سايت يكي از كارهاي مهم، تاثيرگذار، هزينه‌بر و چالش‌برانگيز است. بدون مشاوره در اين زمينه حتي اگر مجري سايت شما شركت مايكروسافت هم باشد ممكن است مسير درست طي نشود. مشاوره در اين مورد بخصوص يعني تبادل اطلاعات و همفكري. اطلاعاتي كه زمينه‌ساز تصميم‌هاي بهتر، مسيرهاي كوتاه‌تر و هزينه‌هاي كمتر مي‌شود. قبل از راه‌اندازي هر كار مهمي مشورت كنيد خصوصا ساختن يك سايت خوب. اين مطلب نگاهي است به روش درست و اصولي مشورت با اهالي فناوري در رابطه با راه‌اندازي سايت.

چرا بايد قبل از شروع طراحي سايت مشاوره بگيريد؟
مشاوره بگيريد تا چرخ را از اول اختراع نكنيد. طراح سايت ساختن سايت را مي‌داند اما شما را نمي‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه كاري، نگرش‌ها، مشكلات، انتظارات و حتي بودجه اطلاعات دقيقي ندارد. بنابراين بدون مشاوره چيزي خلق خواهد شد كه ممكن است چكش‌كاري آن به قيمت دوباره ساختنش بينجامد. پس اولين فايده مشاوره شناخت كافي مجري از روند چيزي است كه شما قرار است در سايت خود عرضه يا ارائه كنيد.

مشاوره براي زمان و هزينه
مشاوره بگيريد تا بتوانيد بر روي زمان‌بندي و منابع خودتان برنامه‌ريزي كنيد. برآورد‌ هزينه سايت و همچنين تعرفه‌هاي قيمت‌گذاري كه روي اينترنت هست تا حدود زيادي كلي است و بيشتر مشتريان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندي مي‌كند كه ممكن است نياز شما در هيج يك از اين دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولي كمك مي‌كند تعرفه دقيق سايت خودتان را بتوانيد محاسبه كنيد. همچنين زمان‌بندي اجرا ممكن است كمتر يا بيشتر از چيزي كه واقعيت دارد ارزيابي و توافق شود كه مشاور مي‌توند اين خطا را نيز به حداقل برساند.
مشاوره براي كاهش اشتباهات
تجربه نشان داده كه اكثر تعارض‌هاي بين مشتري و كارفرما به دليل عدم شناخت طرفين از شرايط يكديگر و در نتيجه ذهنيت‌هاي مبهم طرفين نسبت به يكديگر ايجاد مي‌شود. قراردادها و توافق‌هاي حقوقي اگرچه در جريان هر كاري كه دو يا چندطرف در آن درگير هستند مي‌تواند وظايف و تعهدات طرفين را به خوبي مشخص كند اما براي همين موضوع هم نياز است كه با دقت و وسواس عمل كنيد و اينجاست كه يك مشاور خوب نقش مهمي در به حداقل رساندن اختلاف‌هايي كه ممكن است طولاني شود ايفا مي‌كند.

در جلسه مشاوره چه چيز هايي بپرسيم؟
پيشنهاد ميكنيم براي اطلاعاتي كه به آساني در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگيريد. چك ليستي تهيه كنيد و موضوعاتي را كه قرار است در مورد آن بدانيد را در گوگل جستجو كنيد تا با ادبيات و اصطلاحات فني طراحي سايت آشنا شويد. محدوده موضوعي و زمانبندي مشاوره را تا جايي كه مي‌توانيد كوتاه و مشخص كنيد و از بيان موضوعات غير مرتبط مثلا در مورد كل تجارت الكترونيك يا سهام آمازون يا سرمايه‌گذاران ديجي‌كالا، ... پرهيز كنيد
.
مستقيم به اصل موضوع مورد نياز خودتان بپردازيد. موضوع مورد نظر شما اگر راه‌اندازي سايت است كلي و باز به نظر ميرسد. دقت كنيد بسياري از افراد در گوگل جستجو مي‌كنند مشاوره طراحي سايت . با شركت ما تماس مي‌گيرند، جلسه هماهنگ مي‌كنند و همين ارتباط سايه سرآغاز همكاري‌هاي بلند‌ مدت فراواني را ايجاد مي‌كند. محدود كردن موضوع يعني تمركز كامل بر روي خواسته‌ها.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۰۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

سئو كار

سئو سايت
خدمات بهينه سازي و سئوي وبسايت
خدمات سئو سايت براي كسب و كار هايي كه نياز دارند خدمات و محصولات خود را به كاربران بيشتري نمايش دهند. سايت ديجيتال ماركتينگ آكادمي طراحان تمام سئوي سايت شما را به بهينه ترين روش ممكن انجام مي دهد

خدمات سئو چه كاربردي براي سايت شما دارد؟
خدمات سئو مجموع كارهايي هستند كه معمولاً توسط يك يا چند متخصص از آژانس ديجيتال ماركتينگ به صاحبان كسب‌وكار ارائه مي‌شود و به شركت آن‌ها در افزايش بازديد سايت در گوگل كمك مي‌كند. با سئو كردن سايت، كسب و كار شما در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ بيشتر ديده مي‌شود.

امروزه 55 درصد از كسب‌وكارها، روي خدمات حرفه‌اي بهينه سازي و سئو سايت سرمايه گذاري مي‌كنند. هرچند قبل از اينكه شركت شما روي سئو سايت تمركز كند، پاسخ به اين دو سوال بسيار مهم است: خدمات سئو سايت چيست و يك شركت براي بهينه سازي سايت بايد چه مواردي را دارا باشد؟

خوب، چرا سئو سايت شما براي كسب و كارتان مهم است؟
درصد بسيار زيادي از كاربران براي شروع كار خود در اينترنت جستجو مي كنند. براي مثال براي خريد كادو، خدمات بهينه سازي سايت، آموزش سئو، براي تعمير لوازم خانگي، براي خريد موبايل و خيلي از خدمات ديگر.

و سئوي سايت شما باعث مي شود كاربران كه در اينترنت خدمات و محصولات شما را جستجو مي كنند به راحتي به شما برسند.

تيم ما خدمات سئو را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل براي پروژه ها انجام مي دهد، تا ترافيك و رتبه وبسايت شما را با روش هاي ارگانيك بالا ببرد

سئو چطور كار مي كند؟
همه چيز از موتور هاي جستجو شروع مي شود (مثل گوگل) هر موتور جستجو خزنده هايي دارد كه با وارد شدن به سايت ها و جمع آوري اطلاعات ليست شده آنها را دسته بندي مي كند. و بعد از آن الگوريتم هاي موتور هاي جستجو روي آن اطلاعات اعمال و رتبه بندي روي سايت ها انجام مي شود.

و اينجاست كه بهينه سازي سايت (SEO) وارد عمل مي شود. سئو باعث مي شود كه ما به موتور هاي جستجو بفهمانيم سايت شما در چه حوزه اي است و چه كاري انجام مي دهد. و اين يك استراتژي ديجيتال ماركتينگ است كه مشتريان را به سايت شما هدايت ميكند.

اما يك نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه موتور هاي جستجو به صورت مرتب الگوريتم ها و روش هاي خود را آپديت مي كنند در و اين متخصص سئو است كه بايد با اين آپديت هاي جديد گوگل هماهنگ باشد و استراتژي ÷سايت را با همان روش جلو ببرد


سئوكار چيست؟
حالا كه با واژه ي سئو و چيستي آن كمي آشنا شديد، آمادگي اين را داريد كه جواب سوال سئوكار چيست را بدانيد! متخصص سئو يا سئوكار حرفه اي، شخصي است كه داراي تجربه، دانش فني و علمي، مهارت و … در زمينه بهينه سازي سايت است. در واقع اين شخص قادر است بر اساس تكنيك هايي كه بلد است و يا در يك دوره آموزش سئو آن ها را ياد گرفته است، اقدام به بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو كند.
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۵:۵۰ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

سئو سايت قاليشويي

قاليشويي يكي از مشاغل با قدمت و پردرآمد در ايران، به خصوص در شهر هاي پر جمعيتي مانند تهران محسوب مي شود. در چند سال اخير به دليل ورود بسياري از كسب و كار ها به سمت فضاي اينترنت و سايت، مردم تمايل بيشتري پيدا كرده اند تا بسياري از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. به همين دليل طراحي سايت قاليشويي براي اين كسب و كار بسيار لازم و ضروري مي باشد. اگر در مورد اينكه يك وب سايت داشته باشيد هنوز مردد هستيد و يا نمي دانيد براي داشتن يك وب سايت مجلل و شيك بايد از كجا شروع كنيد، با آكادمي طراحان همراه باشيد.

 

چرا به يك وب سايت قاليشويي نياز داريد؟

 

دلايل زيادي وجود دارد كه باعث شده بسياري از افراد در صنعت شستشوي فرش و موكت به سمت ايترنت حركت كنند كه در اين قسمت ما قصد داريم آن ها را براي شما بازگو كنيم.

عدم توانايي در شستشوي فرش در آپارتماندر كلان شهر هايي مانند تهران، بيشتر خانه ها آپارتماني هستند و مردم فضا و امكانات كافي براي شستن فرش هاي منازل خود را ندارند؛ به همين دليلي گرايش بيشتري دارند تا اين كار را به قاليشويي قابل اطمينان و معتبر بدهند تا در كمترين زمان، پايين ترين قيمت و بالا ترين كيفيت بتوانند اين كار را برايشان انجام دهند. در اين جاست كه وجود يك وب سايت باعث معرفي شما و خدماتتان به بهترين حالت به مشتريانتان مي باشد.

 


مشغله زياد مردم براي پيدا كردن يك قاليشويياز آنجايي كه مشغله هاي زيادي مانند كار، فعاليت هاي روزمره، خانه داري، فرزندان و … براي مردمان شهر هاي بزرگ وجود دارد، تمايل زيادي براي پيدا كردن يك قاليشويي مناسب در فضاي اينترنت دارند. اينجاست كه شما مي توانيد تعداد بسياري از اين مشتريان هدف را از طريق وب سايتتان جذب و درآمد خود را چند برابر كنيد.

 

 

آپشن ها سايت قاليشويي

 

امكانات و آپشن هايي كه در سايت هاي قاليشويي وجود دارد باعث ايجاد سهولت بسيار بالا در كار شما مي شود. ديگر نيازي نيست فردي را استخدام كنيد و پاسخگوي تلفن مشتريان باشد. شما مي توانيد از سيستم هاي بسيار پيشرفته و عالي در سايتتان استفاده كنيد تا ديگر نيازي به تماس نباشد و مشتريان بتوانند به راحتي درخواست شستشوي خود را ثبت كنند

.
سئو سايت قاليشويي

بهينه سازي وبسايت و افزايش ورودي و جايگاه سايت در نتايج جستجوي گوگل با برنامه زماني توليد محتوا و تبليغات، لينك يك گوگل شما باشيد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۵۵ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي عالي = فروش عالي
با افزايش وب سايت هاي فروشگاهي و همچنين افزايش تمايل مشتريان به اين سبك سفارش، وب سايت فروشگاهي و تاثير آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انكار ناپذير مي باشد. طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بايد به نحوي باشد كه حس اعتماد و امنيت در خريد را به كاربر القا نموده و او را تبديل به مشتري دائمي نمايد.
نحوه ي برخورد با مشتريان به خصوص در اولين مراجعه، تاثير بسيار زيادي در جذب آنها خواهد داشت. اين امر در فروشگاه آنلاين هم صدق مي كند. طراحي وب سايت بايد بر اساس عناصر بصري مناسب، اصول روان شناسي خريد، استراتژي فروش مناسب انجام شود. چنين طراحي سايت حرفه اي نمي تواند تاثير مثبتي در جهت جذب مشتريان فروشگاه آنلاين شما خواهد داشت

دسترسي آسان و سريع به محصول در طراحي وب سايت فروشگاهي
يك سايت فروشگاهي را در نظر بگيريد كه بازديد كننده نتواند به راحتي به محتوا آن دسترسي پيدا كند و يا جستجو قوي نداشته باشد. سردرگمي كاربر مي تواند بر ذهنيت او نسبت به وب سايت و برند شما اثر منفي گذاشته و احتمال اينكه كاربر سايت شما را ترك كند نيز افزايش مي يابد. بنابراين وب سايت فروشگاهي بايد داراي ساختار استاندارد براي دسته بندي محصولات و سيستم جستجو كاربردي و خوب باشد.
اهميت سيستم جستجو در وب سايت فروشگاهي شما به اندازه اي مي باشد كه اگر درست عمل نكند احتمال نارضايتي كاربر و در نتيجه ترك كردن سايت فروشگاهي را افزايش مي دهد. در نتيجه نبايد از جستجو هاي ساده استفاده شود و جستجو پيشرفته را بايد اعمال نمود.
ثبت نام كاربر جهت خريد از وب سايت فروشگاهي
در ساخت سايت فروشگاهي يكي از قسمت هاي مهم و رايج، بخش مربوط به ثبت نام كاربر مي باشد. در طراحي اين بخش از سايت بايد دقت شود كه يك فرم بزرگ با داده هاي زياد در مقابل كاربر قرار نگيرد. بايد تعدادي اطلاعات محدود در بخش نهايي خريد از كاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنين مي توان در مرحله ثبت نام تمامي اطلاعات را از كاربر درخواست نمود تا در مرحله خريد تنها چند فيلد قرار داده شود كه امكان تغيير آن براي مشتريان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دريافت كنيد

يكي ديگر از مواردي كه در طراحي سايت فروشگاهي اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه، بخش ديدگاه هاي مشتريان را فعال كنيد...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۰۲ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)