قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی .

قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی

حجت الاسلام علوی خبر داد: گروه تروریستی هفت‌نفره داعش دستگیر شد

وزیر اطلاعات گفت: شب نوزدهم بهمن یک گروه هفت نفره مرتبط با داعش را دستگیر کردیم.
گروه تروریستی ۷ نفره داعش دستگیر شدبه گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی در مصلای امام خمینی در جمع خبرنگاران گفت: ما تاکنون با اشراف و هوشیاری کامل و با رصد فراگیر، حرکت دشمنان را مدنظر داشتیم و همانطور که دیدید در این ایام، اتفاق خاصی نیفتاد.

وی افزود: البته این به معنی این نیست که دشمن برنامه‌ای نداشت ما با هوشیاری و اشراف فراگیر، اقدامات ضد امنیتی دشمنان را یکی پس از دیگری شناسایی کردیم و شب ۱۹ بهمن گروهی ۷ نفره مرتبط با داعش که برنامه‌هایی داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
علوی اضافه کرد: تیم‌های متعدد دیگری هم بازداشت شدند و تاکنون موفقیتی نداشتند امیدوارم تا پایان دهه فجر، پس از آن و تا پایان سال و سال‌های آینده با مجاهدت سربازان گمنام امام عصر (عج) و همدلی و هم افزایی نیرو‌های ذیربط حوزه امنیت کشور از دیگر نهاد‌ها بتوانیم امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم تا آنان بتوانند به برکت انقلاب از آرامش برخوردار باشند.

وزیر اطلاعات همچنین با پیش بینی حضور فراگیر مردم در راهپیمایی فردا گفت: از مردم تشکر می‌کنم، چون می‌دانم که آنان چه خواهند کرد؛ مردم همواره فوق تصور ما و دشمنان انقلاب سبب شگفتی همگان، سربلندی دوستان انقلاب و سرخوردگی، سرافکندگی و ناامیدی دشمنان انقلاب شدند.

حجت الاسلام علوی همچنین درباره بازدید از دستاورد‌های صنایع دفاعی، پیشرفت‌ها در این عرصه را رو به جلو و دارای رشد، پویایی و توسعه در عرصه نوپردازی و نوآوری برشمرد.

وی گفت: پیشرفت‌ها به نحوی است که تحریم‌ها در این زمینه در حد بسیار بالایی بی اثر شده و در بخش‌های مختلف اعم از جنگ افزار‌های زمینی، هوایی، دریایی و زیردریایی دستاورد‌های بسیار ارزشمندی کسب شده که سبب غرور و اعتماد ملی و استقلال کشورمان از وابستگی به بیگانگان شده است.

علوی با ابراز امیدواری به توفیق روز افزون دانشمندان صنایع دفاعی و رشد روزافزون دستاورد‌های این عرصه افزود: این صنایع افزون بر برآوردن نیاز‌های نظامی به سمت تأمین نیاز‌های مدنی نیز حرکت می‌کند به نحوی که اکنون از موشک‌هایی که در وزارت دفاع و دیگر نیرو‌های مسلح تولید شده است برای پرتاب ماهواره‌ها نیز استفاده می‌شود که نوید بخش فضای دیگری در عرصه علمی کشور است.

انتهای پیام/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۵:۱۴ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)