قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي .

قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي

طراحي سايت با قالب آماده

طراحي سايت با قالب آماده
طراحي سايت با قالب آماده


طراحي سايت با قالب آماده يكي از روش هاي ساخت سايت مي باشد كه در آن به جاي اينكه قالب سايت را از ابتدا طراحي و كد نويسي كنيم، از قالب هاي آماده و موجود در بازار استفاده كرده و آن ها را شخصي سازي كنيم.

در اين ميان مي توان بيان داشت كه قالب آماده وب سايت ها، مدل هاي طراحي شده اي هستند كه براي طراحي وب و برنامه نويسي استفاده مي شوند. مجموعه گسترده اي از الگوهاي موجود از ارائه دهندگان مختلف و يك ميزبان كامل قالب وب سايت براي Bootstrap وجود دارد..با طراحي سايت با قالب آماده مي توان انواع سايت فروشگاهي،شركتي،خدماتي و انواع ديگر سايت را در كمترين زمان پياده سازي و اجرا كرد و به طراحي سايت ارزان تحقق بخشيد براي ساخت وب سايت آماده مي توان با تمام سيستم هاي مديريت محتواي متداول مانند، WordPress يا جوملا و … پياده سازي و استفاده كرد.

زماني كه شما سايتي را طراحي مي كنيد و روال طراحي ظاهري و كدنويسي آن به پايان مي رسد شما مجموعه اي از اين فايل ها در اختيار داريد به آنها قالب سايت مي گويند. حال اينكه اگر بخواهيد از اين قالب در سايتي با نشاني ديگر در اينترنت استفاده كنيد مي توانيد از همان مجموع قالب هايي كه از قبل آماده شده است را استفاده نماييد در نتيجه به همين دليل قالب هاي آمده يا قالب هاي از قبل طراحي شده را براي اين دسته از قالب هاي سايت در نظر گرفته شده است.

با توجه به اهداف كسب و كار شما، ممكن است طراحي سايت با قالب آماده هم پاسخ گوي نياز مشتريان باشد. اما توصيه اكيد مي‌شود از شركت طراحي سايت معتبر اين قالب‌ها را تهيه كنيد. در اين صورت از پشتياني، گارانتي و كيفيت كار مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۱:۴۵ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

سئو سايت

سئو سايت چيست؟
اگر سايت شركت شما در نتايج جستجو صفحه اول گوگل ظاهر نمي شود ، شما وجود نداريد. حتي اگر كسب و كار شما در نتايج جستجو صفحه دو ، سه يا چهار ظاهر شود سايت شركت شما براي اكثر كاربران نامرئي مي باشد. اين به اين دليل است كه تنها ۲۵ درصد از كاربران از صفحه اول نتايج جستجو عبور مي كنند.به اين دليل مشاغل امروزي ، به سئو وب سايت و سئوكار نياز دارند تا در نتايج صفحه اول گوگل ديده شوند.پس سئو سايت يعني كه يك تيم سئوكار روي سايت شما تمركز كنند و مشكلات سايت را شناسايي و سايت شما را براي بهتر ديده شدن در موتورهاي جستجوگر بهينه سازي كند.تيم سئو ورد با ۲۱۰ فاكتور گوگل كه باعث سئو موفق مي شود آشنايي كامل دارد. سئو با افزايش بازديد ارگانيك آگاهي از برند شما را افزايش و باعث رشد واقعي شركت شما در محيط وب مي شود

مهمترين سوالي كه كاربران از خود ميپرسند آن است كه تعريف دقيق سئو چيست. سئو مجموعه فعاليت هايي است كه در طراحي سايت، تعيين استراتژي محتوايي و توليد محتوا انجام ميدهيم تا جايگاه بهتري در نتايج جستجوي گوگل كسب كرده و بازديدكننده بيشتري براي سايت جذب كنيم.

مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست بلكه مناسب سازي سايت براي بازديدكنندگان نيز از فاكتورهاي اصلي آن ميباشد. بطوريكه در چند سال اخير سياست‌هاي گوگل با انتظارات بازديدكنندگان از سايت‌ها همسو شده است

زمانيكه دانش و تجربه نسبي در زمينه سئو سايت را كسب كرديد ديگر صرف زمان براي يادگيري شخصي و مطالعه مقاله منطقي نيست. شما ميتوانيد با شركت در دوره هاي تخصصي آموزش سئو در زماني كوتاه دانش خود را تكميل كرده و تكنيك هاي كاربردي زيادي را بياموزيد.
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۲:۲۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت و ديجيتال ماركتينگ

طراحي سايت و ديجيتال ماركتينگ
به بهترين شكل و متمايز از رقبا ميزبان مخاطبان خود در اينترنت باشيد
آكادمي طراحان يكي از شركت هاي فعال در زمينه طراحي سايت و ديجيتال ماركتينگ در ايران است. تيم متخصص اين شركت با هدف ارتقا سطح كيفيت در ايران توانسته اند انواع خدمات و پشتيباني سايت را ارائه داده است

سئو و بهينه سازي سايت

سئو و بهينه سازي سايت به صورت حرفه اي و مطابق با الگوريتم هاي گوگل سئو بهينه سازي موتور جستجو تضمين مي كند كه وب سايت ها براي گوگل و ديگر موتورهاي جستجو جذاب هستند و افرادي كه محصولات، خدمات يا ويژگي هاي اطلاعاتي را در آن سايت جستجو مي كنند مي توانند آن را پيدا كنند. سئو سايت و طراحي سايت را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها و استاندراد ها براي ارتقا و رشد وب سايت ها در فضاي مجازي اينترنت دانست. سئو بزرگترين خدمات براي كسب و كار ميباشد.

كمپين‌هاي سئو/بازاريابي ارگانيك ما به طور كلي رشد شديد و عملكرد رتبه‌بندي را در عرض ۶ تا ۸ ماه نشان مي‌دهند.

 


بازاريابي اينترنتي

بازاريابي اينترنتي به صورت حرفه اي و هوشمندانه با جديدترين تكنيك ها و روش ها بازاريابي اينترنتي و تبليغات امروزه مهمترين بخش در كسب و كار و شركت مي باشد تمام مديران تلاش خود را براي جذب مشتريان بيشتر و دائمي مي كنند. در قرن امروز كه اينترنت و فضاي مجازي مكاني اصلي براي رقابت مي باشد بازاريابي اينترنتي و تبليغات نقشي پررنگ را بازي ميكند. اينترنت يك وسيله ساده است كه هركس در دنياي كسب و كار ميتواند با آن سرو كار داشته باشد.

برندسازي

برند سازي كسب كار شما به صورت كاملا هدفمند و برنامه ريزي شده برندسازي فراتر از تنها يك لوگو يا عنصر گرافيكيست. زمانيكه درباره ي برندتان فكر مي كنيد، در واقع مي خواهيد درباره ي تمام تجربه ي مشتريانتان بينديشيد همه چيز گرفته از لوگو ، طراحي سايت ، تجارب رسانه هاي اجتماعي شما، نحوه اي كه تلفن را پاسخ مي دهيد تا نحوه اي كه مشتريانتان كاركنان شما را تجربه مي كنند. برند شما نحوه ايست كه مشتريانتان و طرفدارانتان در سراسر جهان شما را ميبيند.

آكادمي طراحان تا رسيدن به سود حد اكثري همراه شماست.


برچسب: طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۵:۳۱ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)