قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی .

قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی

با چند تست ساده و کاربردی، از وضعیت سلامتی خود باخبر شوید

سبک زندگی
 سلامت
 
 
بدون نظر
http://rzto.ir/17da
به گفته ی کارشناسان، ما برای آنکه بتوانیم به درستی از سلامت خود مراقبت کنیم، باید هر سال یک بار چکاپ کامل انجام دهیم. با این حال، در فاصله ی این چکاپ های سالیانه هم باید سلامت خود را کنترل کنید. برای این منظور، تست های مخصوصی وجود دارد که  می توانید از آن ها برای تشخیص بیماری های جدی استفاده کنید، حتی قبل از اینکه علائم اولیه ی این بیماری ها بروز پیدا کند. در ادامه به چند تست ساده می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید ریسک بروز بعضی از بیماری ها را در خود ارزیابی کنید و متوجه شوید که به درمان تخصصی نیاز دارید یا نه.

۱- بیماری قلبی و ریوی

 

انگشتان دست هایتان را مانند تصویر بالا، به شکل یک J سر و ته در آورید و ناخن هایتان را روی هم بگذارید. اگر بین ناخن هایتان یک لوزی کوچک می بینید، یعنی قلب و عروق تان از سلامت کامل برخوردارند.

اما اگر هیچ فاصله ای بین ناخن هایتان وجود نداشته باشد، این احتمالآً نشان دهنده ی چماقی شدن ناخن ها شما است. کلفت شدن انگشتان دست به این معنی است که خونی که در بدن شما جریان دارد، از اکسیژن کافی برخوردار نیست. کمبود اکسیژن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مثل بیماری قلبی عروقی، مشکلات ریوی و مشکلات معده ای روده ای.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۶:۴۱ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)